Julien Van Roey overleden

vrijdag, 28 juli, 2017
Julien Van Roey

Julien Van Roey overleed op 28 juli in het Heilig-Hartziekenhuis in Leuven op 82-jarige leeftijd. Julien was heel lang actief lid van CD&V en was een tijd gemeenteraadslid. Hij was een landbouwer op rust in Meerbeek. Maar hij bleef de boerenstiel in zijn hart dragen en was met veel plezier voorzitter van de landbouwraad. Op de dansnamiddagen van OKRA in Meerbeek was hij steevast aanwezig en samen met zijn echtgenote, Marie-Louise, deed hij de boel draaien. Hij genoot ervan als de andere mensen plezier beleefden en het naar hun zin hadden.

Bernard Derveaux vertelt: 'Julien was gemeenteraadslid en behartigde steeds de belangen van Meerbeek in ons bestuur. Tot op het einde was hij voorzitter van de Landbouwraad en van OKRA. Julien was zonder meer een figuur, met twee voeten op de grond. De laatste jaren ging de gezondheid achteruit en was hij niet meer mobiel. Ik herinner me zeker dat hij zo goedgeluimd kon zijn.'

Zo zullen we ons Julien altijd blijven herinneren: als een man uit één stuk en met het hart op de juiste plaats. Wij wensen Marie-Louise en de hele familie veel sterkte in deze moeilijke tijd.