Op zondag 26 mei stemt u voor het Vlaams Parlement, de Kamer en het Europees Parlement. Onze schepen Kristien Goeminne is kandidaat voor de Kamer. We stellen haar de komende weken wat uitgebreider voor op onze website.

Kristien is van nature een zorgzame persoonlijkheid. Niet alleen professioneel als verpleegkundige in een huisartsenkabinet, maar ook thuis. Daar staat ze altijd voor familie en vrienden klaar om ter hulp te schieten. Die aandacht voor anderen neemt ze ook mee in haar beleid.

Kristien is telkens heel bedachtzaam in haar beslissingen en stelt het algemeen belang van de gemeente en haar inwoners voorop. Dit betekent ook aandacht voor de natuur en zorgzaamheid voor onze omgeving. Als schepen van milieu is zij begaan met ‘De korte keten’ en heeft ze aandacht voor decirculaire economie. Initiatieven zoals de Kringlooptuindag, Fairtrade en de Buurderij kunnen onverwijld op haar steun rekenen.

Kristien is ook een toegewijde mandataris. Zij probeert haar engagement zoveel mogelijk te vertalen o.a. in haar aanwezigheid bij overleg- en inspraakorganen van de gemeente.Daar zal ze zelden haar kat naar sturen, net omdat ze die inspraak zo belangrijk vindt.