Gaby Fiddelers

Bestuurslid

Ik woon sinds 1994 in Kortenberg. Door actief deel te nemen aan het verenigingsleven in Kortenberg, heb ik een mooie vrienden- en kennissenkring opgebouwd. We mogen ons zeer gelukkig prijzen door het aanbod van de verenigingen die elk op hun manier het beste bieden aan de inwoners en dit dank zij een grote groep vrijwilligers. Ik sta achter de jongeren in onze gemeente om voor hun het wonen betaalbaar te maken, zodat ze zelf gemakkelijk een woning binnen hun vertrouwde gemeente kunnen kopen of huren. Hun stem is belangrijk, laten we daar zeker rekening mee houden want zij zijn de toekomst voor onze gemeente.
    Aandacht voor de zwakken: ouderen, minder mobiele mensen, ... Maar ook de allochtonen, laten we hier voldoende aandacht aan schenken zodat ze zich niet geïsoleerd hoeven te voelen en de stap durven zetten om in onze samenleving deel te nemen en zo ook beter geïntegreerd geraken. Er is veel werk te doen, we moeten 360° rondom ons kijken en alert zijn voor wat er leeft, welke behoeftes er zijn, welke ontevredenheden er leven in onze gemeente. Door dit waar te nemen, kunnen we proberen hieraan te werken! Ik ben zeker dat we in een goede gemeenschap vertoeven en met ons allen er werk van moeten maken om het voor IEDEREEN zo aangenaam mogelijk te maken !
    SAMEN BETER - BETER SAMEN, daar gaan we voor !